понеділок, 21 січня 2013 р.

PP.UA, домени, блоги, WORDPRESS


Якось я вдарився в блоги, сайти і інше в цьому ж напрямку.

А зараз, повірите чи ні, буду збирати для цього блогу зовнішні посилання.
Колись цей же блог мав велику кількість реєстрацій в різних каталогах, ПР2 і ТИЦ 10. Яким я ,сам не знаючи цього, отримав зовсім випадково і неправильно скористався.
Тому, результат за останній тиждень такий:
  1. porady.pp.ua - Блог "Як правильно?" поради для всіх про те, що, де, коли і як краще робити.
    А ще пишу туди про астрологію та думки про відносини.
  2. testsites.pp.ua - Блог "Тестируем сайти", тут же буде найцікавіше що знайду про СЕО і оригінальні пости про саме сайти
  3. history.pp.ua - Блог з цікавими фактами та історіями з історії світу (в розробці та наповненні)
  4. president.pp.ua - сайт на якому будуть історії біографії та багато фото з життя для початку Президентів України, а в планах і президентів інших країн. думаю буде цікаво
  5. seriall.pp.ua - Старенький домен для перегляду російських онлайн серіалів. Один з моїх улюблених доменів.
  6. osidom.blogspot.com - Блог Олексія. Буде багато цікавих думок тут. А ще, щойно подумав, що буде круто якщо отримаю незабаром ПР1
  7. sidom.livejournal.com - Мій блог на ЖЖ, який я колись зрадив, а потім повернувся до нього. Він мене пробачив я надіюсь ;)
  8. І найбільш цікаве і захопливе - Інформаційно-аналітичний портал "Вільні новини"
  9. Пи.си. Ще є кілька доменів, а також блогів на ЖЖ та wordpress але що з ними робити ще не придумав.
Читайте також: Інформаційні портали Рівного (Список) 

0 коментарі:

Дописати коментар

Читачі

 

Особиста сторінка OSidom. Copyright 2010-2013 All Rights Reserved